Search This Blog

Followers

Monday, August 8, 2011

Life in Picture


Sunflower...



12 comments:

  1. Superbă poza!
    O zi însorită să ai!
    Te pup draga mea!

    ReplyDelete
  2. Florile aduc bunadispozitie intotdeauna.

    ReplyDelete
  3. ELENA, multumesc frumos, o zi buna si tie.

    ReplyDelete
  4. Rusu Larisa, multumesc frumos.

    ReplyDelete
  5. Foarte intereantă combinația din acest buchet.Îmi place mult!

    ReplyDelete
  6. Cred ca erau pentru ziua mea. Multumesc!

    ReplyDelete
  7. Beautiful, I love sunflowers almost the most of all!!

    ReplyDelete
  8. Se-cret, ma bucur ca iti place, eu si sotul meu l-am conceput si aranjat.

    ReplyDelete
  9. minoki , cu cea mai mare placere ti le daruiesc.

    ReplyDelete
  10. Maddalena, I love sunflower, I feel like they have some attraction, I cannot explain exactly what is it, but something attracts me. Thank you for visiting my blog.

    ReplyDelete