Search This Blog

Followers

Friday, September 23, 2011

Dor



Imi este dor, imi este dor de ce? Imi este dor de viata, de dragoste, de iubire. Imi este dor de tine…dragostea mea. Imi este dor de bataile inimii la vederea iubirii, sau la atingerea dragostei. Imi este dor sa simt viata, sa simt fericirea sa simt iubirea in jurul meu. Unde esti? Vreau sa iti simt atingerea, vreau sa iti simt mangaierea si vreau sa iti ascult soapta. Vreau sa iti simt fiorii! Ia-ma cu tine dragoste si poarta-ma in brate, fa-ma sa te simt si sa ma contopesc cu tine, sa plutescc o data cu tine si impreuna sa dansam valsul iubirii.

8 comments:

  1. Da unde e plecat(a) ? Departe ? Cand vine inapoi ?

    ReplyDelete
  2. Rudolph Aspirant, nu sti unde e. Cine stie? A gasit-o cineva?

    ReplyDelete
  3. Lumi mi-a placut mult scrierea ta si sunt surprinsa pentru ca nu stiam ca ai si inclinatii din astea artisice. Felicitari!

    ReplyDelete
  4. minoki, multumesc mult, se mai intampla sa mai am si veleitati din astea, asa cand imi vin....

    ReplyDelete