Search This Blog

Followers

Monday, May 23, 2011

Seagull

Blogdiverse Top66 Statistici


13 comments:

  1. Lumi acolo in spate e marea sau cerul?Pe acolo ce-ati mai facut!? Curioase poze aduci...dar stii ce asa ne pui putin creerul in functiune...
    Mie imi plac!:)
    Doamne ajuta!

    ReplyDelete
  2. Noa serbus. Frumoasă fotografie ce trimite un mesaj plin de încărcătură emoţională.

    ReplyDelete
  3. Imi plac mult pescarusii. :)

    ReplyDelete
  4. corina, e Marea Neagra vazuta de pe partea bulgareasca.

    ReplyDelete
  5. abbilbal, am zis eu ca e pescarus, dar cred ca e porumbel totusi...

    ReplyDelete
  6. Lumi..m-am tot uitat la fotografia ta..si nu stiam ce-ar trebui sa scriu..Ce vad?Ce cred?Nu prea le am cu partea cu ghicitorile tale..si atunci ma abtin..Insa daca ar fi sa spun ce-mi transmite imaginea ..as spune ca o altfel de mare..o mare nederanjata..neatinsa parca.Iar pasarea sustine ce gandesc..ea doar admira..nu-si permite sa zboare.Frumos prins momentul si faptul ca ,,e altfel'' in cazul asta e de bine.

    ReplyDelete
  7. Larisa, de fiecare data cand revedeam pozele din vacanta de asta vara si ma uitam la aacesta poza, imi transmitea o stare de liniste si de calm, de aceea am vrut sa o impart cu voi.

    ReplyDelete
  8. Pare loc dezolat. Porumbelul alb ii da viata.

    ReplyDelete
  9. Personajul tau admira plaja, e goala si rece. Mai are de astptat pana cand oamenii ii vor da viata.

    ReplyDelete