Search This Blog

Followers

Friday, March 2, 2018

Iaarasi TU



   Mi-ai oferit inima ta, si am luat-o cu ambele maini. Am sa o modelez intr-o brosa si o voi purta
cu mine mereu. Mereu aproape de inima mea. Si cand o ating, tu vei tresari, vei simti strigatul dorului meu.
   Mi-ai oferit sufletul tau si eu l-am acceptat cu toata fiinta mea. L-am luat si l-am modelat int-o agrafa cu care imi prind parul, si de cate ori imi trec mana prin par si o ating sufletul tau simte ati gerea degetelor mele.
   Mi-ai oferit dragostea ta si eu am luat-o cu toata fiinta mea. Am luat-o si mi-an crosetat o esarfa pe care o port in jurul gatului, si de cate ori buzele mele o ating, tu simti sarutul meu.
   Ori de cate ori merg ifi simt inima batand langa a mea.
Ori de cate ori adie vantul si imi ravaseste parul iti aud soaptele.
Ori de cate ori e rece afara iti simt caldura care ma cuprinde in mireasma ei.
   Alerg spre tine sa ma imbat de fiinta ta, sa devin una cu tine, sa te tin mereu in mine si sa nu-ti mai dau voie sa pleci. Sa fii mereu la inima mea, in vantul care ma dezmiarda si sa simt imbratisarile tale in fiecare clipa.

1 comment:

  1. Hello to all, how is everything, I think every one is getting
    more from this web page, and your views are pleasant designed for new viewers.

    ReplyDelete