Search This Blog

Followers

Wednesday, March 2, 2011

PROM / BANCHET




Va mai amintiti, si sunt sigura ca da, de banchetul din clasa a XII a? Frumosii ani ai tineretii, cand inima ne batea la vederea baiatului ales? Cand asteptam cu sufletul la gura sa ne arunce o privire, sau o soapta? Noaptea banchetului cand se infiripa o iubire, sau cand aveai ocazia sa simti imbratisarea persoanei iubite intr-o noapte de dans? Si rochiile … Era cam prima data in viata cand intr-adevar purtai o rochie adevarata in adevaratul sens al cuvantului. Acum, totul se desfasoara prea repede,copii  devin tineri prea repede, dar ce sa facem, asta e mersul, asta e viata, evoluam. Ceea ce vroiam sa va zic, este ca aici in Texas, aceasta petrecere este foarte importanta.
Daca ai bani, mergi la un magazin specializat sa iti cumperi o rochie pentru seara respectiva, atunci iti trebuie in primul rand programare. La cumpararea rochiei, esti obligate sa semnezi un fel de “juramant”ca mergi la cutare liceu si nu la altul si ca vei purta acea rochie si nu alta. Aveti idea cat costa o astfel de rochie? Ajunge la o cifra aproape de trei zerouri. Si revin, cine se respecta, vine cu limuzina la petrecere. Baietii ofera fetelor un mic buchetel de flori care sa il poarte la mana ca o bratara, si de obicei cei doi se asorteaza in culori:el are cravat sau papionul in culoarea rochiei ei. Ce mai, punga sa ii tina pe parinti.

Do you remember – I’m sure you do – about our prom from 12th grade? The beautiful teen ages when the heart beat as you looked at your chosen guy? When we were waiting for his look or for his whisper to us? The prom night when love began, or when you had the chance to be hold in his arms and dance all night long? And dresses … I think it was the first real dress that we were wearing. Now, everything is going too fast, this is the life, the evolution. What I wanted to tell you is that in Texas, the prom is very important compare with the other states, from what other people said. If you have money, you go to buy a prom dress from a specialized store. First of all, you need appointment. When you purchase the dress, you have to sign an agreement where you write the name of the high school where you attend, and your promise to wear that dress. Do you have any idea how much it costs? The price can be easily more then $500. And, who respect itself, rides the limo. The boys offer to girls a small bouquet of flowers, which they wear on their wrist as a bracelet. Usually, the boy and girl matches in the color. Girl’s parents, be ready to spend money!

10 comments:

  1. Da foarte frumos si interesant ce ai postat. Prima data am crezut ca poza este de la banchetul tau. dar mi-am dat seama ca totusi rochiile au alt stil decat cel care l-a avut generatia noastra.

    ReplyDelete
  2. O, mi-ar fi placut sa merg acum la banchet, cu toata aceasta esfasurare de forte sa zicem, cu aceste elegante rochii ...da, Minochi, mi-ar fi placut.

    ReplyDelete
  3. Va trebui sa te pregatesti de pe acum ...pentru banchetul baiatului !

    ReplyDelete
  4. Stii cum e Florentine, sunt mmente cand zici bine ca am baiat si nu fata. Asta va fi unul dintre ele.

    ReplyDelete
  5. Eu am doua fete, una a avut banchetul anul trecut, alta va avea anul acesta :) Rochia a costat peste 200€, pantofii mult mai mult (Christian Louboutins) :)) dar ce nu fac mamele pentru printesele lor?! ;)
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2010/06/o-zi-plina-de-emotii.html)

    ReplyDelete
  6. Lumi apai daca-i asa, pune banuti la pusculita...

    ReplyDelete
  7. WOW Carmen, chiar niste printese, de fapt si noua ne faceau mamele noastre toate voile, de c enu le-am face si noi lor. Numai bine!

    ReplyDelete
  8. Pun Corina, dar am baiat si sper sa ies mai ieftin ...

    ReplyDelete
  9. Imi amintesc si acum banchetul nostru si rochia ta bleu turqouise:)

    ReplyDelete
  10. O, da Monica, imi amintesc si eu de ea.

    ReplyDelete