Search This Blog

Followers

Sunday, May 22, 2011

L.O.L Everybody 1

Blogdiverse Top66 Statistici


Samuel, evreul, se duce la Banca Israeliana.
- Buna ziua, Samuel, il saluta respectuos angajatul bancii.
- Buna ziua. Am venit sa solicit un credit de 1 dolar.<
- 1 dolar? Dar, Samuel, iti retarg aceasta suma din oricare cont de-al tau, fara nici o problema.
- Nu, eu vreau un credit de 1 dolar, suma pe care o rambursez intr-o luna. Daca nu-mi dai creditul, Samuel retrage de la voi toti banii, toate bijuteriile, retag totul.
- Dar, Samuel... Bine, daca vrei acest credit, ti-l dam. Uite hartiile pe care trebuie sa le semnezi.
- Care este dobanda?
- 3% pe luna.
- OK, dar vreau sa-mi las BMW-ul garantie.
- Nu, Samuel, nu este nevoie. Conturile pe care le ai sunt garantia suficienta.
- Daca nu-mi luati drept garantie BMW-ul, eu retrag toti banii de la voi, toate investitiile, bijuteriile, tot.
- OK, Samuel, puteti lasa BMW-ul personal drept garantie, timp de 30 de zile, in parcarea subterana a Bancii.
- Perfect!
Samuel se duce fericit acasa si-i spune sotiei sale:
- Ruth, Ruth, putem pleca linistiti in concediu, am facut rost de parcare cu 1,03 $ o luna intreaga!


Inca de scolarita, am urat ziua de luni, pentru ca incepea saptamana. Daca saptamana ar fi inceput cu alta zi as fi urat-o pe aceea. Nu prea e frumos cuvantul folosit de mine, dar asta e; iubesc ziua de vineri in schimb.Banuiesc ca nu sunt singura in aceasta situatie, asa ca, prieteni din blogosfera, vi se pregateste ceva: m-am hotarat sa incecrc sa va inveselesc ziua de luni si sa incepeti saptamana cu zambetul pe buze. Daca eu nu voi reusi, cu siguranta voi o ve-ti face! Nu trebuie decat sa postati ceva haios care sa ne aduca veselia si sa postati pe propriul blog, iar site-ul sa il inscrieti in chenarul de mai jos!



15 comments:

  1. Lumi, m-am inscris cu o postare mai veche. Dar e vorba de Topârceanu. :)

    ReplyDelete
  2. Foarte tare bancul!:)) Numai bine Lumi!

    ReplyDelete
  3. Am vazut Crsit, nici o pb, saptaman viitoare sa fii ready.

    ReplyDelete
  4. Alice, nici tu nu esti mai prejos!

    ReplyDelete
  5. Eu nu le am cu bancurile ...
    L-am citit si am zambit...:)
    Nu ma pot inscrie deoarece nu le am nici cu pozele haioase!:)
    dar o sa trec sa vad ce va treceprin cap!

    ReplyDelete
  6. corina, ma bucur ca ti-am adus zambetul pe buze.

    ReplyDelete
  7. O săptămână frumoasă îți doresc!
    Te pup Lumi!

    ReplyDelete
  8. @ELENA, multumesc, la fel si tie!
    @florentin, si tie la fel!

    ReplyDelete
  9. A trecut şi luni, putem spune de acum. Mai avem puţin şi vom scăpa şi de vineri. Dar toate astea nu trec de la noi? Să fim trişti? Să fim veseli? Vom fi aşa cum se nimereşte. Important este să ai parte de zile liniştite pe care să le petreci în tihnă trebăluind una-alta, după cum este cazul.
    Noa serbus. Acum te las şi merg mai departe.

    ReplyDelete
  10. Lumi, vroiam sa anunt ca am inchis blogul "Oameni Frumosi". Noul link e: http://pax-anima.blogspot.com/
    Seara frumoasa!

    ReplyDelete
  11. Frumos , evreii chiar se pricep !
    Săptămâna veselă îţi doresc !

    ReplyDelete
  12. abbilbal, cred ca voi citi aest comentariu altau, sau macar mi-l voi aminti in fiecare duminica seara si luni dimineata sa mai indulcesc putin ura care o am pe ziua e luni. Multumesc de participare!

    ReplyDelete
  13. Multumes de up date Biancoluna.

    ReplyDelete
  14. SoriN, evreii sunt recunoscuti pentru indemanarea de a face afaceri.

    ReplyDelete