Search This Blog

Followers

Sunday, May 1, 2011

O alta cale de a face bani!


Americanii gasesc metode sa faca bani din orice, vointa sa ai. Poate ati vazut in filme cum lumea isi scoate ceva lucruri in fata casei si le vinde pe cativa dolarei. Exact asta s-a intaplat sambata si la mine in cartier, numai ca eu am avut cu totul si cu totul alte treburi , dar al meu sot si-a zis ca e funny sa faca si el garage sale si asta a facut. Deci m-a intrebat pe unde ne sunt “vechiturile” si le-a scos pe o masa in fata casei la vanzare. S-a distrat carduindu-se cu mexicanii cumparatori. Dar al meu copil asteapta urmatorul garage sale ca sa faca limonada si sa o vanda cu 25c/paharul. 

15 comments:

  1. Super, bravo! Tindeam sa cred ca ce se arata prin filme nu are legatura cu realitatea! multumesc pentru confirmare! Numai bine Lumi!

    ReplyDelete
  2. Alice, ce vezi in filme e si real, crede-ma, e realitatea, si nu numai in acest caz.

    ReplyDelete
  3. Am admirat dintotdeauna chestia acesta la americani . Dar ai observat că doar la ei este acest obicei ? Eu cel puţin nu ştiu să fie şi în alte colţuri ale lumii .

    ReplyDelete
  4. Nu stiu sa mai fie asa ceva pe niciunde SoriN. Si ce e si interesant, este ca poti gasi lucruri bune la preturi de nimic. Asta se face doar pentru fun, nu ca sa te "imbogatesti".

    ReplyDelete
  5. Multumsc pentru vizite si mesaje :) Eu sunt în concediu în Antalia-Turcia, de aceea zilele acestea nu am prea intrat pe blog (postarile mele sunt toate programate pe vremea când eram înca acasa) Fac un circuit cu autocarul, plecam dimineata din hotel si ne întoarcem doar seara... De miercuri va reintra totul în normal, concediul e pe sfârsite :(

    ReplyDelete
  6. Nice! In Italia am auzit ca se intampla la fel; mi-a povestit cineva care a fost acolo si care si-a luat niste piese tare frumoase din astfel de targuri. Iti cam poti imagina ce fel de obiecte vechi au italienii :))) Iar copiii au o sectiune separata in care-si vad jucariile de care s-au plictisit sau care "le-au ramas mici" :)))

    ReplyDelete
  7. Alina, la targuri da inteleg, dar aici e in fata casei, si poti face asta d ecate ori vrei. Te duci, pui semne pe strada si gata, scoti masa. Numai bine!

    ReplyDelete
  8. Cred ca a fost o distractie generala! :)

    ReplyDelete
  9. Ce Ok este.iNTRADEVAR OMUL ARE SI LUCRURI BUNE NU NUMAI DE ARUNCAT...
    Bravo voua!
    Daca s-ar face si in tara asa...

    ReplyDelete
  10. Cristi, este distractie pentru vanzatori, cumparatorii incearca sa fuga repede de la o casa la alta sa fie primii si sa prinda marfa buna!

    ReplyDelete
  11. corina, da, gasesti lucruri bune, adica pana la magazin, la garage sale faci afacere mai buna. Daca si cartierul e bun, atunci e si mai bine.

    ReplyDelete
  12. Mi-ar place sa se faca si la noi vanzari din astea. :)

    ReplyDelete
  13. sa stii ca si eu ma gandeam de multe ori la chestia asta, sunt unele lucruri care pot fi valorificate, si care totodata pot fi utile cuiva.

    ReplyDelete
  14. Existau, cel putin in Bacau era, targuri de unde puteai cumpara vechituri, dar de multe ori nu-ti prea venea sa cumperi vazand cine le vinde si nici lucrurile nu erau prea interesante. Era prea multa tiganeala.

    ReplyDelete
  15. andreea, aici iti poti gasi ce vrei si ce nu vrei, de la mobila, aparate de fittness pana la computere, farfurii sau mai stiu eu ce.

    ReplyDelete