Search This Blog

Followers

Tuesday, July 19, 2011

Miercurea Fara Cuvinte




The Sky



22 comments:

  1. frumoase pozele dar si cum le-ai imbinat! o zi frumoasa sa ai!

    ReplyDelete
  2. O combinație superbă de culori,
    frumoase poze!
    O zi excelentă să ai!
    Pupicei...

    ReplyDelete
  3. Un cer vecin cu nebunia ... de culori! Foarte sugestive imaginile! O zi cu soare!

    ReplyDelete
  4. Astazi am tot vazut fotografii cu cerul in splendoarea lui, ceea ce imi place. :)

    ReplyDelete
  5. Multa lume cu capul in nori zilele astea ! :D

    ReplyDelete
  6. imagini din cer. Acolo sigur se petrece ceva. Vad asta dupa luminile care razbat oricat le-ar masca norii. Poate un asfintit.

    ReplyDelete
  7. Nu mi-e rusine nici cu apusurile tale. Ce lumina ciudata!

    ReplyDelete
  8. Cerul..acelasi si intotdeauna altul! :)

    ReplyDelete
  9. Nori fioroşi pe un cer turbat.

    ReplyDelete
  10. Sursa inepuizabila de fotografii,de vis...

    ReplyDelete
  11. Ei, ce frumos. Cum se vad norii, parca ar fi in alergare, se pregatesc sa fuga de ceva...

    ReplyDelete
  12. frumoase momente... Cel mai interesant este ca imaginile se schiba de la secunda la alta!
    Happy WW! :)

    ReplyDelete
  13. ce combinatie superba de culori! un pictor ar gasi pe cerul asta tot ce ar avea nevoie sau si-ar rupe pensulele realizand ca e imposibil sa copiezi natura ;)

    ReplyDelete
  14. Sărut mâna Lumi !

    Astăzi predomina cerul ! apusul si răsăritul . Interesant este că în fiecare miercuri este o temă ce predomină fără pregătire prealabilă .
    Minunate instantanee !

    ReplyDelete
  15. Superbe fotografii....imi plac apusurile si jocul norilor!O zi frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  16. Uite, mi-a luat SoriN vorbele... Dar asta nu înseamnă că nu-mi place!

    ReplyDelete
  17. Multumesc tuturor si imi cer scuze ca saptamana asta nu am comentat pe paginile voastre, sunt prinsa rau de tot cu scoala, am teste in fiecare zi si nu numai unul. Vroiam s ava zic ca aceste poze le-am facut din masina, cand se lasa seara si se apropia si o furtuna care pana sa ajunga la noi s-a disipat. Si mie mi-au placut culorile de pe cer, si am bucur ca am prins momentul. Va doressc la toti sa aveti o zi minunata.

    ReplyDelete