Search This Blog

Followers

Friday, June 3, 2011

Back to school / Inapoi la scoala

Blogdiverse Top66 Statistici



If somebody would have told me that at 40 years old I would enroll in school, at that time I would have said: you are crazy my friend. But, now, I’m in the position to start school. Yes, as you read, next Monday I would start my first class for 6 weeks and after that another class for other 6 weeks from summer semester and in fall again, and so…I cannot believe myself that I’m doing it. I thought I have done with school long time ago, but life gives me surprises. I have gotten butterflies in my stomach, and thinking of quizzes and finals make me get dizzy. Monday is a big day for me a new chapter in my life will start.
Daca cineva mi-ar fi spus ca la aproape 40 de ani o sa incep din nou scoala, i-as fi zis ca e nebun. Dar, acuma, sunt in situatia de a incepe scoala iarasi. Da, asa cum ati citit, luni voi incepe primul curs de 6 saptamani, apoi mai urmeaza inca unul, din semestrul de vara, apoi cel de toaman, si tot asa. Nu imi vine mie sa cred ce fac.Am crezut ca am terminat cu scoala de mult timp, dar viata imi ofera surprise. Am emotii cand ma gandesc ca voi incepe iarasi cu testari si examenefinale. Luni va fi o zi mare pentru mine, un nou capitol in viata mea va incepe. 

18 comments:

  1. Felicitari Lumi!Bine ai venit in barca mea.Sunt unul din oamenii carora le e drag sa invete,iubesc emotiile pe care le traiesc acolo..si stiu sigur ca si pentru tine acesta va fi un lucru frumos.Sa invatam acum..cand maturitatea are un cuvant greu de spus deschide alte orizonturi.Bafta multa iti doresc.Eu maine inchei sesiunea si sper sa fiu integralista.Te pup si ma bucur pentru tine!

    ReplyDelete
  2. Multumesc Larisa, nu stiu cum va fi, dupa o facultate terminata in Romania, acuma la batranete sa ma apuc iar... ma ia cu frisoane, dar voi merge inainte.

    ReplyDelete
  3. Poate ne dai si ceva amanunte? Despre ce facultate e vorba? Oricum eu iti urez multa bafta, sa ai putere sa termini cu bine ceeea vrei sa incepi!

    ReplyDelete
  4. In Romania la facultatile particulare e mai simplu. Am o cunostinta care a terminat facultatea la 60 de ani. Si mai sunt astfel de cazuri. Eu am terminat la stat, am invatat de mi-au sarit capacele. Stiu ca in S.U.A. nu e simplu la facultate, asa ca iti doresc sa ai multa BAFTA!

    ReplyDelete
  5. minoki, am sarit de la inginer electric la domeniul medicinii, facturi, asigurari medicale si alte prostii de genul asta. Multumesc de incurajari!

    ReplyDelete
  6. Cristi, stiu cum merg particu;larele in Romania, au luat fiinta cand eram eu in facultate...aici e mult accent pe munca acasa si in echipa si sunt teste peste teste, saptamanale. Daca nu iei 100 de puncte la toate, si job-ul vine mai greu....

    ReplyDelete
  7. Multumesc andreea, si tie bafta multa!

    ReplyDelete
  8. Baftă Lumi!
    Weekend excelent!
    Te pup draga mea!

    ReplyDelete
  9. Sa fe ELENA, weekend placut si tie!

    ReplyDelete
  10. Multa bafta iti doresc,si sa ne tii la curent cu ce inveti acolo.

    ReplyDelete
  11. Bafta! Priveste si partea buna - o sa te simti din nou ca la 20 de ani :)

    ReplyDelete
  12. Alina, asa voi face, sper sa nu ma simt baba printre toti tinerii de acolo....

    ReplyDelete
  13. eheheeee "babuto",sigur ai sa pui tinereii la pamant...asa ca,lasa frisoanele si adapteaza-te cu noii colegi si arata-le ce poate o "babuta"..:)

    ReplyDelete
  14. Anonymous, axact asta voi face...sa imi intru in ritm.Multumesc de incarajari, si te mai astept pe aici.

    ReplyDelete
  15. Niciodata nu e prea tarziu. Si mai cred ca sistemul acesta care ne permite sa invatam numai in primii ani de viata este gresit, pentru ca in ziua de azi nevoia de cunoastere merge mana in mana cu nevoia de adaptare.
    Cati dintre noi nu ne adaptam cu greu la noile descoperiri? Sunt multi care nici macar o telecomanda nu reusesc sa butoneze...

    ReplyDelete
  16. Din pacate asta e sistemul robert, dar incet incet se va schimba si acolo, am o prietena a carui tata face facultatea acuma la batranete.

    ReplyDelete