Search This Blog

Followers

Saturday, April 9, 2011

Ghicitoare



Ghici unde este facuta poza!

17 comments:

  1. Chiar nu stiu...dar este superba!

    ReplyDelete
  2. Este Busteni vazut de la cruce.

    ReplyDelete
  3. E foarte frumoasa fotografia! E surprinsa toata panorama!

    ReplyDelete
  4. dar nu trebuia sa spui asa repede. sa ne mai lasi sa mai ghicim. eu am vrut sa zic Valea Prahovei, pe la brasov, desi...nu prea seamana.

    ReplyDelete
  5. Da, trebuia sa-mi dau seama, dar nu am mai fost demult pe acolo!

    ReplyDelete
  6. Off, Florentin, ursul ne-a speriat cand mergeam la cascada Urlatoarea, ca am ugit repede inapoi!

    ReplyDelete
  7. Minoki, la urmatoarea, promit sa nu mai zic nimic.

    ReplyDelete
  8. Alice, e prea de sus luata poza, era greu, data viitoare va fi una mai simplu de ghicit, promit!

    ReplyDelete
  9. Superbă poza..
    O duminică frumoasă”
    Te pup..

    ReplyDelete
  10. Multumesc Elena, si tie la fel!

    ReplyDelete
  11. Sunt superbe localitatile situate in vaile dintre munti...

    ReplyDelete