Search This Blog

Followers

Sunday, April 10, 2011

Hai-Hui prin America 4

Mamei mele i-a placut enorm de mult vizita la NY. Cred ca nici Washington nu a impresionat-o asa de mult precum NY. De aceea, ne-a propus sa mai mergem o data sa vizitam NY. Ne-am conformat, mai ales ca acum stiam drumul, era mai simplu. In aceasta a doua vizita, ne-am plimbat prin Central Park. Si acum parintii mei cand vad un film cu fantana din parc, sunt mandri ca au calcat si picioarele lor pe acolo. 

Eu una vroiam sa intalnesc vedete in parc, dar nu am fost norocoasa.Langa fantana era o sedinta foto, cred ca faceau reclama la vreun business pentru nunti. In parc vezi tot felul de oameni cantand, dansand, sau practicand vreun sport. Nu lipsesc nici doritorii de soare. Unii fac plaja, altii sunt cu copii la joaca, sau citesc o carte. Ma uitam la toti acei oameni, care mergeau pe iarba, si implicit si noi “calcam pe iarba”. Mi-am adus aminte de o tablita pe care o vazusem in Cluj Napoca: “pe iarba calca numai vacile”. Ii vedeam pe acei oameni calcand pe iarba, si nu mi se parea nimic anormal, din contra, era chiar civilizat; eu una nici acum nu inteleg de ce noi nu putem calca pe iarba in parcurile din tara, dar probabil este una din multele neantelegeri pe care trebuie doar sa le urmam, nu sa si intrebam! 

Am mers prin parc aproape o zi, iar cand ne-am uitat pe harta, am vazut ca de fapt vazusem foarte putin din parc. In jurul parcului erau trasuri trase de cai, care te imbiau sa faci o plimbare. In acel conglomerat de zgarie nori, calestile mi se pareau coborate dintr-o alta lume. Si acolo erau tot felul de “tarabe”, unde fiecare isi expunea propria munca.Nu era una la fel ca cealalta. Un asiatic facea desene pe bobitele de orez, si nu sa zici ca facea o linie doua si gata, nu, desena. La un moment dat am auzit o melodie care imi parea cunoscuta. Nu stiam de unde sa o iau. Dar nu departe , era masina de inghetata, cea pe care o vedem in filme ca adduce inghetata si copii se aduna in jur si cumpara. Fie vorba intre noi, mie nu imi place inghtata de acolo, mi se pare apa colorata, dar, gusturile nu se discuta!

Sper ca si aceasta vizita v-a placut, si va astept sa ma urmariti si in urmatoarele opriri prin locuri americane.

22 comments:

  1. De data aceasta pozele sunt proprii si personale, Minoki, sper ca iti plac!

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoasa descrierea ta si foarte reusite si pozele! O saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
  3. Multumesc Alice Georgiana, numai bine si tie!

    ReplyDelete
  4. Fain! Eu am vazut NY doar in aeroport si din avion, pe vremea cand gemenii erau la locul lor :(
    Despre calcatul pe iarba, am ramas si eu surprinsa ca in America si in toata lumea occidentala statul pe iarba la soare in orice parc nu e considerata infractionalitate. La noi probabil e altfel pentru ca primariile nu au bani pentru intretinerea spatiilor verzi. In Bucuresti mai poti sta pe iarba, dar problema e cu ce gasesti pe-acolo de la nesimtitii care arunca tot felul de gunoaie si de la cainii vagabonzi :((((

    ReplyDelete
  5. Pozele descriu foarte bine maretia New York-ului!

    ReplyDelete
  6. Alina, ma bucur ca aai reusit sa vezi NY, chiar si din avion.

    ReplyDelete
  7. Superbe imagini Lumi!
    O săptămână excelentă!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    ReplyDelete
  8. Mie mi-a placut vizita si mi-a placut descrierea. Mai vreau!

    ReplyDelete
  9. Legat de statul pe iarbă, în Milano, în grădina exterioară a unui castel, iţi era permis să vii cu grătarul şi să faci grătar. Erau însă foarte mulţi gardieni care supravegheau şi nu aveai voie să arunci nimic pe jos. Aşteptăm următoarea excursie.

    ReplyDelete
  10. Lumi Ro, merci pentru toate comments, in special pentru urari de B-day! :)
    p.s. am locuit la N.Y...nu imi este dor; clima mai buna decit California nu gasesti niciunde! :)

    ReplyDelete
  11. Minoki, sa mai rasuflam putin, sa ne mai odihnim, si o luam iar la plimbare!

    ReplyDelete
  12. Costin, si aici sun politisti, dar crede-ma c alumea este educata si nu face miserie, bine nu vorbesc de zonele unde tre sa ai pistol la tine!

    ReplyDelete
  13. Elena, ma bucur ca iti plac, o saptaman usoara!

    ReplyDelete
  14. Nina, te invidiez pt clima! Cu multa placere, si nu uita ca te-a rugat de o reteta.

    ReplyDelete
  15. Acolo unde este civilizatie si totul in oranduiala clar ca e frumos.Si tara noastra e frumoasa daca am avea oameni in frunte care ar dori sa faca ceva din ea.Dar conducerea noastra lasa mult de dorit...Suntem departe de civilizatie, de moral...etc

    ReplyDelete
  16. Corina, si tara noastra este frumoasa, nu zice nimeni ca nu este, avem monumente si locuri de vizitata foarte multe, numai ca nu stim sa le punem in valoare, asta e partea dureroasa!

    ReplyDelete
  17. America...si spun tot.Te pup Lumi.

    ReplyDelete
  18. Larisa, cadn eram in Roamnia, nu intelegeam de ce toti viseaza la America, acum inteleg! Sa ai o zi buna!

    ReplyDelete
  19. @ Lumi: Ai dreptate, noi nu stim sa apreciem ceea ce avem, nu stim sa le punem in valoare asa cum ar merita...si e pacat...sunt atatea locuri, nu neaparat cu statut de obiectiv turistic, care sunt splendide.

    ReplyDelete
  20. Andreea Toma, si s-ar scoate si bani frumosi din toate aceste valori, dar, mereu exista un dar ...

    ReplyDelete
  21. vaaaai superb sper ca intr-o zi sa ajung si eu acolo

    ReplyDelete